Retour / Garantie formulier
Voor Garantie of Retour aanvraag graag het volledige formulier invullen.
Na het invullen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen voor verdere afhandeling van uw aanvraag.
Indien U geen pakbon of factuur nummer meer kunt vinden van ons graag dan de aankoop datum
invullen als pakbon nummer.
Wacht altijd eerst af op een reactie van ons alvorens de producten retour te sturen.
Let op ! Gespoten producten kunnen niet retour of voor garantie worden aangeboden !!
Producten waar vocht in zit:
Als er wat mist/condens of vocht in de lens ziet, is dit niet noodzakelijkerwijs een waterprobleem. De lampen zijn vaak ontworpen met een ontluchter. Het doel is om de druk in de lamp aan te passen en vocht naar buiten te duwen. De lampen zijn ook ontworpen om vocht te weerstaan van binnen, zodat de duurzaamheid van het licht niet wordt beïnvloed.
Het is dus niet nodig om het product te vervangen bij het eerste teken van vocht binnenin. U moet eerst vaststellen of het een waterprobleem is of niet. Het is altijd goed om er wat tijd voor te nemen, om te zien of het vanzelf beter wordt of niet.
Zelfs als de ontluchter werkt en het product geen water lekt, kan het toch een paar weken duren, afhankelijk van hoe warm het product wordt, hoe vaak het wordt gebruikt en hoe vochtig de lucht/omgeving rondom het product is.
Als er enkel lichte vocht/mist/condens in de lamp aanwezig is zal dit niet onder garantie worden vervangen, zoals boven aangegeven zal het vocht de lamp ook weer uit gaan na een tijd.
Zit er wel veel water in het product en is het product niet beschadigd dan mag u deze aanbieden voor garantie en zullen wij dit bekijken.
Retour adres:
Car en Truck Care Nederland
t.a.v. Garantie / Retouren
Industrieterrein Panningen 27
5981 NK, Panningen
Nederland